Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Kas tad ir auto gāzes 5. paaudze?

 

   Šīs paaudzes auto gāzes iekārtas strādā bez gāzes reduktora (vairs gāzi nevajag no sašķidrinātas pārvērst gāzveida).

Izstrādāta gan uz parastajiem iesmidzināšanas motoriem, gan uz FSI, TSI, TFSI, DISI (tiešās iesmidzināšanas motoriem).
 
Parastajiem iesmidzināšanas motoriem iekārta strādā līdzīgi kā 4.paaudze tikai gāze tiek padota ieplūdes kolektorā sašķidrināta un nevis gāzveida.

 

FSI, TSI, TFSI, DISI (tiešās iesmidzināšanas motoriem) iekārtas galvenā atšķirība ir tā, ka abas degvielas (benzīns un auto gāze) tiek padotas caur vienu apvienoto degvielas sprauslu. 
 
 
Latvijā šīs iekārtas reti kurš uzstāda. Iemesli ir ļoti vienkārši, iekārta ir ļoti dārga virs 3000 eiro, kā arī auto klāsts kurām ir izstrādātas programmas un GVB (gāzes vadības bloks) ir ļoti šaurs.